“Gorzej”

Pain like hell – pomyślał bloger zwijając się z bólu i krzycząc na całe gardło – Aaaaaaa!

Tak dzwoniliśmy do przychodni i mamy teleporade i chciałbym wizyty domowej bo do przychodni za nic nie dojdę…

Potrzebuje laski i asekuracji Mamy aby pójść do WC i to w ciężkich bólach z krzykiem na całe gardło co dwa kroki.

leżenie na boku przynosi ulgę byle tylko nie ruszać nogami…

zbudziłem się około 5:00 i czytałem książki z eInka przez prawie dwie godziny.

czekam w sumie co powie lekarz mam nadzieję że przyjdzie dzisiaj.

odchudzam się dalej, dzisiaj 16 postu na próbę a później przez tydzień 14:10.

dzięki Asus za naświetlenie sytuacji, Dziękuję!

Będę teraz słuchał angielskiego do 10:00 a później czytanie, chciałbym skończyć “Zatyrani”.

😉 Heh


Posted

in

by

Tags:

Comments

4 responses to ““Gorzej””

  1. Ron Swanson Avatar
    Ron Swanson

    Kup sobie Voltaren Max, jest przeciwbólowy i przeciwzapalny, przyniesie ulgę i szybciej dojdziesz do siebie. Lekarz na pewno przepisze Ci coś podobnego i ewentualnie zleci RTG. Jeśli to rwa kulszowa, która może być skutkiem również kontuzji mechanicznej, to może to potrwać nawet 2 tyg. Zdrowia życzę.

    Liked by 1 person

    1. Black Beard Avatar
      Black Beard

      Thx 😉 Jutro wpis! Pozdrawiam

      Liked by 1 person

  2. mr_m Avatar

    Zdrowia i tyle. Nic Ci więcej widocznie teraz nie trzeba ;l

    Liked by 1 person

    1. Black Beard Avatar
      Black Beard

      Dzięki! Heh

      Like

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: